Strony

wtorek, 18 kwietnia 2017

Internet




Zatrzymaj się.

 Tak proste, a zarazem tak trudne. Zatrzymać się, usiąść na ławce i obserwować. Nie, nie patrzeć w tą fikcje wypchaną kłamstwem, pazernością i zazdrością.

 Nie bądź wszyscy, bądź ja. 

Większość,  pochyla głowę i patrzy w wyimaginowaną teraźniejszość. Popatrz o tam, wprost. W coś, czego nie spotkasz w idealnym teraz. Popatrz bliżej i głębiej. Popatrz w prawdę. Idealne teraz nie istnieje. To tylko złudzenie.

Trudne i smutne.

Kiedy już się zatrzymałam, usiadłam i obserwowałam. Poczułam nicość, smutne nic, bo nic nie łączy mnie ze świeżym powietrzem z zielenią, wodą, deszczem, górami i morzem. Nic z dotykiem, z czułością i prawdą. Nic, bo otworzyłam szerzej oczy. Zbrakło mi prawdziwego, nieodtworzonego dźwięku gitary, ciepła ogniska i śmiechu ludzi, których znam, szanuje i kocham. A przynajmniej tak owych chciałabym mieć. Spotkać i czuć. Czuć tą więź i dotyk. Coś, kogoś, kogo, czego mogę dotknąć, a nie zderzyć się z szybą. Niszczę prawdę i  zapycham kłamstwem.  
Udaję.

Jest dobrze, jest świetnie. Jest na prawdę w porządku. Robię dużo. Robię dużo, dobrze i świetnie.

Tak na prawdę 

Mało wspomnień i mało przygód. Nie znam wiele dobrych ludzi, którzy siedzą i obserwują. Czują i doświadczają. Znam wiele ludzi, którzy karmią się kłamstwem.
Ja karmię i jestem karmiona kłamstwem. 







14 komentarzy:

  1. Zaskoczył mnie ten post i przyznam że nie wiem jak go skomentować,ale piszę to na plus,jesteś wyjątkowo dorosła jak na swój wiek...Pozdrawiam cię serdecznie i miłego długiego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dla mnie duży komplement. Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Post bardzo poruszający, chociaż moja wizja internetu jest całkiem inna, ale też raczej na minus niż plus. Jesteś bardzo dojrzała i czekam na więcej tego typu przemyśleń :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając tego posta zwaliło mnie z nóg, kompletnie nie wiem co napisać. Wszystko chyba zostało już napisane przez Ciebie. Świetny post, który mnie poruszył. Doskonale dobrane słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Bardzo świetnie napisany post. Nawet nie wiem co dodać. Bardzo lubię czytać takiego typu posty, czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie internet wygląda całkowicie inaczej, ale każdy ma swój gust :D Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem już w tym wieku, że Internet nie jest dla mnie tak ważny jak kiedyś. Owszem, prowadzę bloga i często zaglądam na blogi innych. Owszem, codziennie sprawdzam maila; owszem, mam facebooka i konto na YT. Ale jakoś nie czuję, że Internet sprawia, że udaję. Ogólnie jestem osobą, która udawania i kłamstwa nie trawi, więc jestem po prostu sobą. Nie mam zbyt wielu znajomych, ale nie winię tutaj Internetu. W sumie nie winię niczego ani nikogo, bo przyznajmy, bycie szczerym i pokazywanie prawdziwych nas, nie przyniesie nam wielu przyjaciół, ale jak kiedyś mądry obrazek, w Internecie właśnie, mówił: przyniesie tych prawdziwych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą w 100%, chciałam jeszcze dodać, że chodziło mi o idealizowanie swojego wizerunku w internecie, to właśnie jest to kłamstwo. Konkretniej chciałam zwrócić uwagę na to, że niektórzy za bardzo wczuwają się w życie innych. Myślą, że prowadzą idealne życie gdzie tak owe nie istnieje. Internet to świat, którego obraz tworzymy my sami, więc wiadomo, nie często pokazujemy złe chwilę. Każdy chcę wieść dobre życie i do tego dąży. Pokazujemy tylko ładne zdjęcia, dobre momenty.Dlatego uważam, że każdy do niego się przyczynia :)

      Usuń
  7. Niestety wszyscy żyjemy w czasach, kiedy internet odgrywa w naszym życiu jedną z głównych ról. Bo kto z nas wyobraża sobie miesiąc bez smartfonów, komputerów i internetu? Nieliczni. Nie mam zbyt wielu znajomych i to prawda, pewnie jest to spowodowane tym, że kiedyś ciągle siedziałam przed komputerem i nie wychodziłam z domu, ale czy to wina technologi? Nie. Mojej głupoty... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając twoje słowo miałam chwile zastanowienia się nad tym, czym jest dla mnie internet i jaką rolę pełni w moim życiu. I tak, pełno on ważną rolę, ale nie powinien on jednak zajmować najwyższego szczebla, co jest często spotykane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to też po części chciałam przekazać :D

      Usuń
  9. Wydaje mi się, że teraz każdy z nas jest wessany przez wirtualny świat. Na pewno można spotkać ludzi, którzy spędzają czas bardziej kreatywnie niż przeglądając stronki na internecie jednak to rzadkość. Zaciekawiło mnie jak pisałaś o kłamstwie. Można to zinterpretować na swój własny sposób, a to bardzo lubię w postach. Jeżeli chodzi o samą kwestię internetu i świata wirtualnego to kłamstwa czyhają na każdym kroku. Ale nie tylko to tutaj możemy znaleźć.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Internet ma niesamowitą moc! Może stać się sensem życia i zastąpieniem osobowości. To straszne,ale niestety prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękne oczy!♥ Osobiście nie mam pojęcia jak skomentować ten post, ale bardzo mi się podoba! Jest inaczej napisany niż wszystkie. Jednakże racja - najtrudniejsze jest zatrzymanie się i zaobserwowanie, oderwanie się od fikcji i kłamstw.

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To jest dla mnie największa motywacja! Zostaw link do siebie na pewno go odwiedzę!

Archiwum bloga