Strony

niedziela, 5 marca 2017

Kim jesteś?


Hello!

Jestem Maksymiliana i dziesiątego czerwca skończę szesnaście lat. Mieszkam na Śląsku (Niecałą godzinę od Katowic). Interesuję się aktorstwem, od paru miesięcy uczęszczam na zajęcia teatralne. Po wakacjach zawitam nową szkołę. Tylko, jaką? Na to pytanie jeszcze sama nie znam odpowiedzi, jednak mam nadzieję, że określę się w jak najszybszym czasie. Myślę nad kierunkiem teatralnym oraz fotograficznym, aczkolwiek jestem bardzo zmienną osobą i nie wiem czy ostatecznie wybiorę coś całkowicie innego. Jestem ogromną miłośniczką zwierząt i stanę za nimi murem! Sama mam czteroletnią suczkę-Shire.Jest moim oczkiem w głowie i najwierniejszym przyjacielem. A jeśli już mowa o przyjaźni, ludzie przychodzą i odchodzą. Często mamy dużo znajomych, których pochopnie nazywamy przyjaciółmi. Ja uważam, że mogę otaczać się dużo ilością ludzi, mieć wile dobrych znajomych, jednak przyjaciela jednego. Czy znalazłam swoją bratnią duszę? Wydaje mi się, a właściwie jestem pewna, że tak. Znalazłam najwspanialszą duszyczkę, która jest i mam nadzieję zawsze przy mnie będzie. Cóż więcej mogę o sobie powiedzieć? Jestem pełna sprzeczności. Kocham taniec, śpiew, spotkania ze znajomymi. Uwielbiam żartować i rozweselać ludzi, mimo tego bywa i tak, że zaszywam się w swoim domu. Całymi dniami leżę w łóżku i oglądam serial. W wolnym czasie oprócz powyższych, uwielbiam podróże, te małe i te duże. Ogromną przyjemność sprawia mi jazda rowerem,gotowanie i oglądanie filmów.


To jestem ja, Maksymiliana.
 A ty? 







13 komentarzy:

  1. Jestem w podobnej sytuacji. Też muszę wybrać szkołę, jednak nadal nie wiem jaką. Wstępnie myślałam o językach, jednak waham się jeszcze między biolchemem i humanem... A może nigdzie tam nie pasuje? Cóż, chyba podobnie muszę poznać siebie. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo oryginalne imię:D jak na Ciebie mówią w domu?;p jakoś zdrabniają?:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj kiedy kogoś poznaje od razu pada to stwierdzenie i zaraz po tym pytanie:)
      Zresztą nie mam się, co dziwić na co dzień nie spotykamy Maksymilian. Jednak z tego, co wiem parę nas jest :P Najczęściej znajomi mówią do mnie Maksi lub Maksa rzadko, ale również się zdarza Maksysia- jednak to zdrobnienie nie należy do moich ulubionych. Często ktoś źle usłyszy i mówi Marcysia, czego nie znoszę :D
      Bardzo dziękuję za obserwację! Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  3. Cześć Maksymiliana! Ja jestem Ania i też mieszkam niecałą godzinę od Katowic na śląsku XD podobnie jak ty jestem miłośniczką zwierząt, interesuje się modą i jestem typową artystką :D z punktu widzenia tego że szkole już ukończyłam mogę doradzić ci tyle idz tam gdzie ty chcesz nie gdzie ktoś wymaga od ciebie zebyś poszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoła? Na pewno nie idź gdzieś tylko dlatego, że idą tam przyjaciółki.
    Ja tak zrobiłam, żałuję. W trzeciej klasie technikum się pokłóciłyśmy i nie radziłam sobie z rozszerzoną matmą - przeniosłam się. Miałam rok w plecy, bo gdybym poszła od razu do LO kończyłabym szkołę. :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, oryginalne imię, jeszcze się nie spotkałam :P. Ja tam jestem sobie Monika, lub Sowa- kto jak woli ;D.
    Teatr jest super, choć sama zdecydowanie preferuję oglądanie niż granie na scenie. Kierunek fotograficzny- z wielką chęcią bym się na taki wybrała, ale niestety, małe miasto, małe możliwości. Nie mam zbyt dużego wyboru.
    Totalnie podziwiam wszystkich, którzy potrafią gotować, serio. Garnek to mój wróg numer jeden.
    Pozdrawiam :D
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie :)
    Piękne imię.
    Wybór szkoły jest bardzo trudny, gdy posiadamy szeroki zakres zainteresowań.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna blondyneczka, bardzo ładne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy piszą, że ładne imię. Aż głupio by było znowu to napisać, jako dziesiąta. To napiszę Ci, że ładne masz logo :-). Nieprzegadane, eleganckie i pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o takim imieniu, przyznaję się bez bicia :D Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie : https://agrafka-blog.blogspot.com/

    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To jest dla mnie największa motywacja! Zostaw link do siebie na pewno go odwiedzę!

Archiwum bloga