Strony

niedziela, 12 marca 2017

Coś na słodko i na zdrowo! czyli ciasteczka bananowo owsiane

HELLO!
Dziś krótko zwięźle i na temat. No bo, cóż tu dużo mówić, ciasteczka robi się w ekspresowym tempie! 







Wyżej wymieniłam składniki z których ulepiłam ciastka, aczkolwiek mamy tu całkowitą dowolność. Należy tylko trzymać się podstawowych trzech elementów- banana. miodu oraz płatków owsianych, reszta zależy już tylko od was samych. Proporcje również wymierzamy sobie sami. Wszystko zależy jaki efekt chcecie uzyskać. Czy ciasteczka mają być bardziej wilgotne, czy może słodkie. Ja lubię średnie, dodałam jednego dosyć sporego banana, dwie łyżeczki miodu, a resztę  po prostu sypałam, aż uzyskałam masę z której mogłam uformować coś na kształt mini batoników. Następnie należy je wsadzić do piekarnika i tu też długość 'pieczenia' zależy od temperatury. Gotowe ciasteczka powinny przybrać złotawy kolor.


10 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś podobny przepis na ciasteczka i zapewniam, że są przeeepyszne <3 Jak mam za mało słodyczy to rozpuszczam gorzką czekoladę i polewam nią ciasteczka. Lubie też dodać do nich żurawinę albo rodzynki :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://creative-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na internecie jest pełno przepisów na te ciasteczka. Każdy dodaje inne proporcje i dodaje swoje kombinacje smakowe.
      Żurawina- spróbuje na następny raz. Rodzynek szczerze nienawidzę!

      Usuń
  2. Ciasteczka idealne, często je robię. Nie dość, że słodkie to i zdrowe :) Super wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze tak proste i szybkie w wykonaniu. Czego chcieć więcej?

      Usuń
  3. Szukałam właśnie takiego pomysłu na zdrowszą wersję słodyczy <3 Na pewno niedługo wypróbuje twój przepis :)
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawdę świetnie, tak naturalnie i zdrowo :) Z chęcią wypróbowałabym taki przepis na ciastka
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może podejmę się próby ich zrobienia, bo wyglądają na dobre, ale mam nadzieję, że nie spalę przy tym piekarnika. Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę w końcu zrobić ciasteczja owsiane bo szczerze nigdy jeszcze nie robiłam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam kiedyś ciasteczka owsiane, ale twoje wydają się lepsze hah :)
    Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To jest dla mnie największa motywacja! Zostaw link do siebie na pewno go odwiedzę!

Archiwum bloga