Strony

czwartek, 4 sierpnia 2016

Obóz - Bułgaria





HELLO!

Ten obóz zaliczam do jednego z lepszych, na jakich miałam okazję być, a jechałam już szósty rok z rzędu. Bułgaria jest piękna! Podobają mi się tamtejsze piaszczyste plaże. Prawdę mówiąc, można poczuć się jak nad polskim morzem. Choć w Bułgarii woda jest czystsza i spokojniejsza. Jadąc  autokarem w obie strony,mogłam zobaczyć piękne widoki gór. Cały pobyt wspominam bardzo miło, mimo, że zdarzyło mi się parę nieprzyjemnych sytuacji. Między innymi naliczenie kosztów za wykorzystany internet (przez przypadek), trafiliśmy do całkiem innego hotelu niż mieliśmy, zniknęło mi dziesięć euro... Jednak chciałabym się bardziej skupić na tych przyjemniejszych aspektach. Poznałam na prawdę fajne osoby, oraz spotykałam się z paroma z poprzednich lat. Jeśli miałabym możliwość pojechania na obóz za rok, na pewno chciałabym go spędzić właśnie z nimi. Jak to się mówi ''nie ważne gdzie, ważne z kim''.Wieczorne wypady na miasto spędzałam na plaży, jeśli kupiłam oczywiście swój nocny prowiant- słodycze!A podczas popołudniowej sjesty,plotłam warkoczę połowie obozowiczek, albo spałam. Nie jest to zbyt produktywna czynność, jednak ten, kto mnie zna, wie, że spać mogę zawszę i wszędzie. Taka regeneracja zawsze się przyda. Na prawdę bardzo dobrze wspominam tamten czas, aż chciałoby się wrócić...










Maksi
xoxo

13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc zazdroszczę, że mogłaś tam pojechać i już marzę o takim obozie od wielu lat! Super zdjęcia :) Z jakiego biura podróży?
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juventur. Możesz dowiedzieć się więcej na stronie - www.juventur.com
      Jedyne do czego mogę się przyczepić, to słaba organizacja kadry. Często bywało tak, że nie wiedzieliśmy, co będziemy robić, albo co pięć sekund zmieniano zdanie. Zmienili nam hotel 2 razy. Przy pierwszym razie zostaliśmy poinformowani jeszcze przed wyjazdem, a przy drugim dowiedzieliśmy się dopiero kiedy już byliśmy na miejscu + wycieczki fakultatywne były dodatkowo płatne.A poza tym super!

      Usuń
  2. Zazdroszczę takiego wyjazdu. Nigdy nie byłam Bułgarii, a szkoda, bo po twoich wspomnieniach z tegorocznego wyjazdu aż chce się tam jechać.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bułgaria to idealne miejsce na wakacje- piękna plaża, ciepłe morze, zazdroszczę wyjazdu! Śliczne zdjęcia, widac, że dobrze spędziłaś czas. :)

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że genialnie piszesz. Po za tym widać, że przykładasz się do bloga, m.in po wyglądzie i zdjęciach. Super, trzymaj tak dalej. Pozdrawiam♥

    >>WYGRAJ DARMOWĄ REKLAMĘ<<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo motywujące słowa, dziękuję <3

      Usuń
  5. Naprawdę musiało być super tylko szkoda tego 10-ciu euro. Zastanowię na następny rok bo bardzo chciałąbym tam pojechać.
    Obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda. Mam nauczkę, teraz przez tą sytuację mam większy szacunek do pieniędzy i pamiętam ile i gdzie je kładę :)
      Bardzo dziękuję za obserwację :D

      Usuń
  6. Totalnie zazdroszczę. Widoki w dechę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obozy zagraniczne są extra ;) Pamiętam jak imprezowałam na swoich ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebuje pustych liczb.
      Powodzenia :)

      Usuń
  8. jejku zazdroszcze

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To jest dla mnie największa motywacja! Zostaw link do siebie na pewno go odwiedzę!

Archiwum bloga